Epilog
Zawsze się zastanawiałam jak będzie wyglądał mój koniec i mojego świata... Kiedy się pod de mną ugną kolana tej całej zasranej odpowiedzialności i męczarni w tym kiczowatym życiu. Całymi dniami i nocami zastanawiałam się jakby tutaj sobie odebrać życie. Ja nie mogłam tak żyć. To było chore i nienormalne. "Dlaczego?","Czemu?", "Właśnie mi?" te pytania nie wychodziły nigdy z mojej głowy...Aż do teraz.... W tej chwili modlę się, żeby zegar przestał bić. "Niech ten czas stanie!!!" chciałam wrzeszczeć. Zawsze myślałam jak, a teraz chciałam zapobiec śmierci, która mnie już wchłaniała. Moje życie się odmieniło. Mieszkałam w bogatym domu, miałam znakomitą prace, przyjaciół, osoby na które mogę polegać i które mnie kochają... I do tego jeszcze Liam i Zayn... Dwaj znakomitych, przystojnych i czułych chłopaków, którzy mnie kochali i nie chcieli przegrać ze swoim rywalem. Ja też nie potrafiłam wybrać. Chciałam ich obydwóch zachować tylko dla siebie. Byłam czystą egoistką, którą obchodziły tylko swoje zachcianki i uczucia... A teraz ja ich obydwóch stracę. Stracę to wszystko co mam. To do czego tak mocno dążyłam. Moja łza goryczy i smutku spłynąła mi po policzku... Otwarłam swe słabe, sine usta i zaśpiewałam:
"God knows what is hiding in those weak and drunken hearts
Guess he kissed the girls and made them cry
Those Hard-faced Queens of misadventure
God knows what is hiding in those weak and sunken eyes
Fiery thrones of muted angels
Giving love but getting nothing back
People help the people
And if you're homesick, give me your hand and I'll hold it
People help the people
And nothing will drag you down
Oh and if I had a brain, Oh and if I had a brain
I'd be cold as a stone and rich as the fool
That turned all those good hearts away
God knows what is hiding in this world of little consequence
Behind the tears, inside the lies
A thousand slowly dying sunsets
God knows what is hiding in those weak and drunken hearts
Guess the loneliness came knocking
No one needs to be alone, oh singin'
People help the people
And if you're homesick, give me your hand and I'll hold it
People help the people
Nothing will drag you down
Oh and if I had a brain, Oh and if I had a brain
I'd be cold as a stone and rich as the fool
That turned, all those good hearts away
Nah Naaah nah nah naaaaahhhhhh oooouuuu
Nah Naaah nah nah naaaaahhhhhh oooouuuu
People help the people
And if you're homesick, give me your hand and I'll hold it
People help the people
Nothing will drag you down
Oh and if I had a brain, Oh and if I had a brain
I'd be cold as a stone and rich as the fool
That turned all those good hearts away. "
Guess he kissed the girls and made them cry
Those Hard-faced Queens of misadventure
God knows what is hiding in those weak and sunken eyes
Fiery thrones of muted angels
Giving love but getting nothing back
People help the people
And if you're homesick, give me your hand and I'll hold it
People help the people
And nothing will drag you down
Oh and if I had a brain, Oh and if I had a brain
I'd be cold as a stone and rich as the fool
That turned all those good hearts away
God knows what is hiding in this world of little consequence
Behind the tears, inside the lies
A thousand slowly dying sunsets
God knows what is hiding in those weak and drunken hearts
Guess the loneliness came knocking
No one needs to be alone, oh singin'
People help the people
And if you're homesick, give me your hand and I'll hold it
People help the people
Nothing will drag you down
Oh and if I had a brain, Oh and if I had a brain
I'd be cold as a stone and rich as the fool
That turned, all those good hearts away
Nah Naaah nah nah naaaaahhhhhh oooouuuu
Nah Naaah nah nah naaaaahhhhhh oooouuuu
People help the people
And if you're homesick, give me your hand and I'll hold it
People help the people
Nothing will drag you down
Oh and if I had a brain, Oh and if I had a brain
I'd be cold as a stone and rich as the fool
That turned all those good hearts away. "
Jak ja mogłam być taka głupia przez tyle czasu... Teraz już nie mogłam przestać... Moje łzy cierpienia spływały po moich trupio bladych policzkach. Ktoś głaskał mnie po głowie. ktoś krzyczał, żebym nie zamykała oczów, ktoś niemiłosiernie znęcał się nad moim ciałem potrząsając nim, ale.... Mnie to już nie obchodziło. Niech robią sobie co chcą... Mimowolnie zamkłam powieki. Chciało mi się spać, ale nie tak godzinę albo dwie, chciało mi się spać przez całą już wieczność. Usłyszałam jeszcze przerażliwy pisk urządzenia moniturującego i krzyk orzaz płacz zebranych... Następnie panowała błoga martwa cisza już na zawsze, przez całą wieczność........................
Jak wam się podobało? Przepraszam, że epilog taki smutny i trochę straszny ale to jest spoglądnienie w daleką przyszłość... Wiem,że mówiłam, że epilog jutro wrzucę, no ale tak się w to wkręciłam,że mósiałam go jeszcze dzisiaj napisać... Jutro postaram się o pierwszy rozdział. Będzie to dla wielka chwila, ponieważ od jutra się wszystko zacznie..xD Dobranoc smerfy... Niech wam się nie przyśni Gargamal i Klakier tylko piękni i przystojni chłopcy z 1D... Hahahaha :D Dobra sory, ale jak mi wali to mam taką big głupawkę na całego.
By Kate
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz